Tenhle článek jsem neměla ani v plánu psát, protože jsem se k tomuto tématu už několikrát vyjadřovala na svém IG profilu. Každopádně mi to prostě nedá.
Nu což, abych nějak začala… myslela jsem si, že se nazývají blogerkou pouze ty, co nějaký blog vlastní nebo aspoň nějaké ty články píšou. Nakonec většina z těchto „blogerek“ žádné stránky, vlogy či nějaké třeba písemné poznatky prostě nevlastní. No tak co, napíšou něco na IG nebo FB (prostě sociální sítě) i tam se dá přece napsat nějaký ten článek. Bohužel opět opak je pravdou a je to všechno založené na propagaci firem. Ano, sama píšu recenze, ale určitě nemám založené sociální sítě na placené propagaci či na produktech, co bych měla dostat zadarmo. Sakra, to doopravdy můžu pochválit jen produkt, který jsem dostala zadarmo? Když si koupím například telefon, tak nemohu doporučit prodejnu, protože jsem prostě byla spokojena s kvalitou poskytnutých služeb? To už je dnešní doba fakt tak zaujatá propagací nebo jak se dneska říká formou spolupráce?!?
No, ale abych se dostala zpátky k „blogerkám“. Některé instagramové profily, když se otevřou, tak je to jedna reklama za druhou… Nevím, snad nejsem sama, ale myslela jsem si, že je to také trochu o soukromém životě, o inspiraci. Ano, samozřejmě je to také o té „dokonalosti“, některé fotografie doopravdy nemají chybu. Ale to doopravdy tolik „toužíme“ po věcech zadarmo i za tu cenu, že propagujeme něco, co bysme si v životě samy nekoupily?
Je za potřebí psát každé druhé firmě o produkty zdarma či o soutěž? Proč když teda někoho chci „zkontaktit“, tak nenapíšu pár firmám, které mne doopravdy zaujaly. Co nám vlastně takové množství followers dává? Zatím jsem tohle doopravdy nepochopila… A hlavní věc, co doopravdy nechápu, proč si sledující kupovat? Proč si „naklikávát“ pomocí nejrůznějších appek srdíčka, like? Sakra to máte tolik peněz, že do tohoto investujete? 😀 Nebo toužíte po tom, aby Váš profil sledovali různí arabové, Mohammedové či jiné zvláštní existence? Nebo proč začnu sledovat skoro všechny profily a když mi to sledování „neoplatí“, tak to začnu odklikávat? Já nevím, asi jsem divná, ale já chci na svém IG jen ty, co mě sledují rád. Nevím proč je ta posedlost sledovaností tak velká.
Každopádně nejlepší pro mě je to, že jakmile má někdo obdobný názor jako já a zmíní se o tom veřejně, tak se hned ty, které to tak „dělají“ ozvou. Samozřejmě jsou dotčené, udělají z toho aféru na milion stories a nejlépe si Vaši osobu bloknou :-D. Ano, taky čekám tyto reakce 😀 :-D.
Já třeba se nenazývám nijak, jsem prostě matka, která někdy má chuť se sbalit a odjet (BEZ DÍTĚTE) a konečně si osvěžit ten pravý význam DOVOLENÉ!! Nekupuji si sledující či cokoli jiného s tím spojeného (to si radši koupim něco na sebe :-D). Nemám za potřebí dávat milion stories se screeny fotek profilů dalších blogerek (prosím pokud někdo chápe význam, tak děkuji za vysvětlení). Neladím feed, protože mi to prostě nejde a chci zveřejnit fotografie či videa, které se mi prostě líbí (každopádně obdiv těm, co to dělají. Dá to určitě strašnou práci).
Ale jsme každý jiný člověk a nikoho neodsuzuji. Já to mám tak, že nesleduji někoho, kdo mě nezaujme. Nesleduji někoho jen kvůli soutěži a nedám unfollow jakmile soutěž skončí. Ale na začátku musím podoktnout, že díky soutěži jsem našla hodně profilů, které mě fakt baví.
Doopravdy nikoho neodsuzuji, jen něco prostě nechápu. 🙂
Krásný zbytek večera Vám všem
Vaše Natálie
Ono toho je víc, já jsem třeba přišla poslední dobou na dva, vlastně čtyři profily, které jedou tím stylem že na jednom profilu založí soutěž a druhým ji vyhrají ??♀️ A co úplně nesnáším, když některé žebrají o spolupráce ve stories, a ještě označí firmu, jak to všichni mají a ona ne.. no prostě hnus, velebnosti. Proto jsem poslední dobou spíš přesedlala na slovenské holky, tam má každá něco zajímavého, a jedna a ta samá reklama pořád dokola…
Naprosto souhlasím s tvým názorem, poslední dobou je to jedna velká žebračka za druhou.
á Krásně napsáno 💗 denně naší firmu oslovují rádoby blogerky, které ještě jako bonus mají napsáno hned pod úvodní fotkou přijmám spolupráci, nejvtipnější, nebo tedy spíš nejsmutnější je, že ten samej email či zprávu bez sebemenší změny pošlou dalším firmám…a jen čekají co dostanou zadarmo….jen málokdo nám napíše že si třeba koupil náš produkt a byl moc spokojený a na tomto základě by se chtěl zeptat na spolupráci, většina napíše nám a dalším sto firmám jeden a ,ten stejný text 🙁 bez sebemenší kreativity nebo aspoň náznaku, že je vtom něco osobnějšího.
Souhlasím, krásně napsáno. Když vidím už zde zmíněno ‚přijímám spolupráci‘ v úvodu profilu, tak mě to od toho profilu jen odradí. Někteří lidé berou ten instáč tak vážně (ehm z 90% znuděné matky) a zapomněli, k čemu slouží peníze. Že jsou na to, aby si koupili co chtěj a neměli zapotřebí o vše denně somrovat. Když někoho osloví firma, tak to plně chápu… Ale škemrat u firem? Na facku.. Chceš to? Tak si to kup.. Tečka 😊